hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | کاهش ثبت تماس‌های مرتبط با سد معبر در سامانه ۱۳۷

قم | کاهش ثبت تماس‌های مرتبط با سد معبر در سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: تا پایان دی‌ماه امسال تماس‌های برقرار شده در خصوص سدمعبر با سامانه 137 نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،مهدی کلانترزاده در گفت و گویی با اشاره به کاهش میزان تماس‌های برقرار شده با سامانه 137 در خصوص رفع سدمعبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد خودرویی، گفت: این تماس‌ها به نسبت سال 95 که ماهانه بیش از 800 مورد بوده است کاهش چشم‌گیر داشته و به حدود 200 مورد در ماه رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: با توجه به اجرای پروژه جمع‌آوری دست‌فروشان و کاهش سدمعبر در شهر توسط شهرداری این کاهش محسوس بوده است و رضایت مردم کسب شده است.
کلانترزاده به افزایش نسبی تماس‌ها در خصوص جمع‌آوری خاک و نخاله غیرمجاز اشاره کرد و گفت: تماس‌های مرتبط با نظافت معابر نیز کاهش داشته و به همین خاطر آمار نشان‌دهنده افزایش نسبی نظافت معابر و رضایت مردم است.
وی با اشاره به دغدغه مردم در خصوص فضای سبز، خاطرنشان کرد: تماس‌های مرتبط با آبیاری درختان نیز عموما در نیمه نخست سال افزایش چشم‌گیری دارد اما مجموعا در چهار سال اخیر شاهد کاهش این پیام‌ها می‌باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد